گیتار من!

گیتار من!

نوشته های یک نوازنده گیتار بسیار آماتور!
گیتار من!

گیتار من!

نوشته های یک نوازنده گیتار بسیار آماتور!

یا لطیف!

یا لطیف!... 

هزاران عبارت برای شروع یک گفته داریم؛و شاید بیشتر؛ولی معنی همه اون ها یک چیزه؛ذکر یاد خدا! 

 

بذارید اول درباره خودم و هدفم از ایجاد این وبلاگ صحبت کنم؛ 

من یه بنده خدام مثه 75 میلیون نفر دیگه تو کشور عزیزمون. 

نمی دونم از کی به موسیقی علاقه مند شدم؛ولی مهم اینه که علاقه مند شدم؛خصوصا به گیتار.اینکه بر من چه رفت تا بلاخره تونستم یه گیتار بگیرم؛بماند.  

ولی قبل از خرید درباره گیتار تو اینترنت یه سرچ انجام دادم؛نه فقط شناخت تئوری گیتار؛بلکه همه چیز درباره گیتار؛ 

می گفتم؛سرچ کردم؛به هر وبی که برخوردم دیدم یه نوازنده کاملا حرفه ای نویسندشه؛جایی برای آماتور هایی مثه من نبود!اون سایت ها جای حرفه ای ها بود. 

 

من تصمیم گرفتم وبی رو ایجاد کنم که یه نوازنده فوق آماتور(که خودم باشم!) نویسندش باشم. 

 

به علت مشکلات مدارس و تحصیل با اینکه چند ماه از گیتار خریدنم گذشته بود اقدام به یادگیری نکردم؛تا اینکه تابستون رسید و منم شروع کردم به تعلیم دیدن؛در رشته گیتار پاپ! البته از هفته پیش!

 

خیلی خیلی شلخته حرف زدم!به طور خلاصه تصمیم دارم چیزایی که هر جلسه از گیتار یاد میگیرم رو اینجا براتون بذارم؛به زبون ساده!در واقع این وب یه چیزیه بین یادداشت روزانه و آموزش!قدم به قدم با یه آماتور! 

 

تو پست های آینده بیشتر می نویسم!

نظرات 5 + ارسال نظر
atlas دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:06 ق.ظ http://andarahvalatam.mihanblog.com

با سلام.
اگر مایل به تبادل لینک هستید لطفا مرا با نام "هـــــــمه چـــــــــی" لینک کنید و بعد به من خبر بدید که با چه نامی لینکتون کنم.
(در ضمن وبلاگتون رو دوس دارم چون خودم هم خیلی به گیتار علاقه دارم اگه میشه زود زود آپش کنید.
با تشکر

atlas دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:07 ق.ظ http://andarahvalatam.mihanblog.com

با سلام.
اگر مایل به تبادل لینک هستید لطفا مرا با نام "هـــــــمه چـــــــــی" لینک کنید و بعد به من خبر بدید که با چه نامی لینکتون کنم.
(در ضمن وبلاگتون رو دوس دارم چون خودم هم خیلی به گیتار علاقه دارم اگه میشه زود زود آپش کنید.
با تشکر

سلام.
اطلس جان ببخشید یکم این روزا مشغول بودم ببخشید نظرتون رو دیر جواب دادم.
حتما لینکتون می کنم!وب رو هم زود به زود آپ میکنم!چشم!دیگه چی؟

لینک باکس رنکستان چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:54 ب.ظ http://www.box.rankestan.ir

سلام خسته نباشید مدیر لینک باکس رنکستان هستم اگر میخواید آمار بازدید سایتتون افزایش پیدا کنه البته بدون هیچ کلکی فقط کافیه وارد لینک باکس ما بشید و کد لینک باکس رو توی قالب سایت خودتون قرار بدید بعد از قسمت ارسال لینک لینک خودتونو بفرستید تا لینک شما توی سایتهای مختلف نمایش داده بشه و بازدید کننده های سایتهای دیگر ری لینک شما کلیک کنند برای اینکار به سایت زیر برید http://www.box.rankestan.ir منتظر جوابتون هستم خدانگهدار

hasrat شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:46 ب.ظ

مطالب خوبی داری دوست عزیزم ممنون

ممنون از تعریفتون :( خودم که اینطور فکر نمی کنم!

Aramin چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 02:51 ق.ظ

کانال تلگرام ندارین شما دوست عزیز

نه متاسفانه :( ولی اگه استقبال می شه می زنم یکی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد