گیتار من!

گیتار من!

نوشته های یک نوازنده گیتار بسیار آماتور!
گیتار من!

گیتار من!

نوشته های یک نوازنده گیتار بسیار آماتور!

تابلو اعلانات!!


سلام ! خیلی خوش اومدین ! این پست ثابته و همیشه بالای همه ی پست های جدیده!




در موردم!

- من کی هستم ؟

خب سوال خوبیه ... یه نوازنده ی گیتار آماتور با اطلاعات دست و پا شکسته و ابتدایی از موسیقی که متاسفانه دانشجو هم هستم !(از تاریخ مطالب وب معلومه!)


- هدفم چیه ؟

من اینجام تا هر اونچه که از منابع محتلف اعم از اساتید ، کتاب ها ، فیلم های آموزشی و ... در رابطه با گیتار یاد می گیرم رو به بیان ساده و روون و مختصر و مفید در اختیارتون بذارم . چند سالی می شه گیتار می زنم ولی آماتورم . ولی یه سری تجربه هایی هم یاد گرفتم که اونا رم باهاتون به اشتراک می ذارم .

همونطور که گفتم من چندان حرفه ای نیستم ! هدفمم بیان ساده ی مفاهیمه . پس لطفا اگر ایراد تئوری دیدین به بزرگی خودتون و مبتدی بودن من ببخشین . از اساتید امر بخاطر این که  بعضی مفاهیم رو بیش از حد ساده سازی کردم معذرت می خوام . ولی هدفم هم سادگیه

من معتقدم مخاطب این وب هنرجو های نوازندگی گیتار هستن . نوازندگی قطعا بر پایه ی تئوری موسیقی هست ولی این به اون معنی نیست که هنرجوی نوازندگی باید از تک تک جزییات تئوریک خبر داشته باشه . بنابراین بنده هم در مطالبم جز بخشی از تئوری که لازمه ، حرفی نمی زنم .


اگه دوست داشتین ما رو به دوستای گیتاریستتون معرفی کنین !


سوالاتتون رو در بخش نظرات مطرح کنین . متاسفانه از قشر مظلوم دانشجو هستم گهگداری سرم شلوغه! اگر دیدین ظرف 2-3 روز به کامنتتون جواب ندادم ایمیلمو  پایین نوشتم ، در خدمتتون هستم !


نظرات 2 + ارسال نظر
امین سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:03 ب.ظ

من حدود یک سال پیش مطالب وبتونو پیدا کردم ومیخوندم واون زمان داشتن وگیتار برام تخیل بود اما الان هم گیتار گرفتم هم ویلون پنج شنبه ی این هفته هم جلسه ی چهارم گیتارمه:)ممنون لطفا ادامه بدید!راستی من یه جا خوندم که برای سبک پاپ حتما باید با پیک کار کنی مگر این که تکنیکای کلاسیک یا فلامنکو رو هم بلد باشی! پس اگر وقت کردین تکنیکای کلاسیک رو هم برای این که در پاپ بکار ببریم آموزش بدین! ممنون

سلام!!

خب این واقعا عالیه!! اینکه با دو ساز همزمان کار می کنی میتونه درکتون از مباحث تئوری رو با سرعت مضاعفی افزایش بده!
اما از تمرین غافل نشین! برای هر 2 ساز!

در مورد پیک و انگشت نوازی...می تونید یکی رو بعنوان رویکرد اصلی انتخاب و تمرین کنین و دیگری رو به صورت جانبی کنارش تمرین کنین!

در مورد تکنیک ها ... والا تکنیک خاصی نیست! دو تکنیک هستن به اسم ضربات تیراندو و آپویاندو که باید بیشتر روشون کار کنین !! این دو تکنیک جز مبانی اصلی نوازندگی کلاسیک هست و اگر یه هنرجوی کلاسیک بشناسین قطعا می تونه کمکتون کنه !

منم حتمن در اینده مباحثی در این مورد تقدیم خواهم کرد!

امین چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:13 ق.ظ

لطفا به آپ کردن وب ادامه بدین خیلی قشنگ وساده توضیح میدین من الان ده جلسه (معادل یک ترم) کلاس گیتار رفتم اما استادم یک کلمه هم درباره ی آکورد چیزی بهم نگفته هر جلسه هم وقت مفیدش ده دقیقه تا بیست دقیقه بیشتر نیست ومبنای آموزشش هم کتاب آموزش گیتار جاز نوشته ی ابنه روسی هست! حس میکنم بیشتر داره رو نت خوانی ومباحث تئوری کار میکنه بعد ده جلسه هنوز نمیتونم حتی یکی از آهنگای پاپ خواننده های خودمونو بزنم! تو فیس بووووق یک گروه هست به نام گیتار بهشون گفتم چند جلسه طول میکشه بتونم آهنگ نشکن دلمو محسن یگانه رو بزنم گفتن آهنگ سادست و تو 5 جلسه میتونی! ولی الان ده جلسه هم گذشته و نمیتونم! چون هیچی درباره آکورد نگفته

مگر از شما یاد بگیرم! دوست دارم بیشتر آهنگای محسن یگانه ومرتضی پاشایی رو بتونم بزنم! زدن یک آهنگ با گیتار برام یه آرزویه:)
حیف که خیلی دیر آپ میکنین!

سلام امین جان خوبی؟؟
ببخشید که اینقد دیر جواب میدم بدجور درگیر درسهام.ولی این خبرو بدم که در حال حاضرم دارم روی یه جزوه اموزشی گیتار از 0 کار میکنم و قصد دارم هر اونچه که بلدم رو از اول تا اخر توش قرار بدم.یجورایی تک تک پستهایی که قرار بود بذارم رو دارم ب صورت یه مجموعه درسنامه ی گیتار گرداوری میکنم و ایشالا بزودی در اختیار دوستان قرار خواهد گرفت!:D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد